HUNDRE DAGERS PROSJEKTET 2.0

Da var jeg klar for et nytt prosjekt

Inspirert av ivrige Instagrammere som har kastet seg på Hundre dagers prosjektet, kjører jeg på med en ny runde  jeg også!

wpid-textgram_1358012163.jpg

I tillegg til det generelle målet «komme i bedre form» har jeg denne gangen satt meg konkrete mål for hva jeg vil oppnå med treningen. Disse målene inkluderer både kondisjon, styrke og smidighet. 

wpid-IMG_20130116_105033.jpg

Jeg kommer til å utføre noen enkle tester i begynnelsen av prosjeketet, og  re-teste disse når prosjektet er avsluttet.  Gøy med målbare endringer.

Dagen etter prosjektet avluttes er det duket for årets første løp, nemlig Sentrumsløpet. 10 km gjennom Oslos gater.  Da skal jeg banke min personlige rekord på 56:20 fra Oslo Maraton i høst. Målet er å løpe på under 54 minutter.

3 responses to “HUNDRE DAGERS PROSJEKTET 2.0

  1. kristineos 16. januar 2013, kl. 21:11

    Kjekt å se at du er i 100 igjen:-) Utrolig sprek dame. Satser nok ikke på 100 dager, men har sentrumsløpet i sikte jeg også. Ikke helt sikker på tids målet, men bare det er bedre enn forrige er alt vel:-)

    • vibbileaks 18. januar 2013, kl. 15:36

      Tar små steg, blir utrolige resultater av de små tingene man gjør jevnt og trutt. Så gøy at du også skal løpe sentrumsløpet, stå på med treningen!! Vi får satse på å kutte av noen minutter fra fjorårets resultat begge to, lykke til!! 🙂

  2. Guro Eriksen 18. januar 2013, kl. 19:19

    Jeyy! Endelig er du igang igjen, Vibeke 😀
    Gleder meg til å følge deg enda 100 dager til!!

Legg igjen en kommentar

