ØKT #1 HUNDREDAGERSPROSJEKTET, COOPER TEST

Jeg startet hundre dagers prosjektet med Cooper test på Bislett stadion.

Kjekt å sjekke formen i starten av prosjektet, for så å ta en re-test mot slutten. Målet er jo tross alt å forbedre kondisen, så det er gøy å ha konkrete tall å forholde seg til.

Det ble 4 runder og ca 80 meter på den 546 meter  lange løpebanen.

wpid-IMG_20130117_213906.jpg

Jeg trodde jeg skulle klare 5 runder, jeg – men innser nå at det var vel optimistisk. Jeg gav det jeg hadde, og klarte til og med å løpe på meg en liten strekk i leggen, så nå lar jeg løpeskoene hvile en stund og satser på spinning til leggen er bedre.

Legg igjen en kommentar

