#Hundredagersprosjektet 4.0

Ny uke, ny måned og ny motivasjon! Klar for nytt 100 dagers prosjekt!

Jeg har holdt treningen godt ved like i sommer, løp masse på de flotte Jærestrendene…

wpid-img_20140831_073140.jpg

.. alt for mye. Barføtt.  Resulterte i fin brunfarge og en skikkelig lei betennelse i foten, som etter fem uker fremdeles holder koken. Skader går hardt ut over treningsmotivasjonen, så nå måtte det et prosjekt til for å få meg i gang igjen! Nå blir det alternativ trening!

Målet med 100 dagers prosjektet er å gjennomføre en treningsøkt hver dag. Jeg har gjennomført 3 prosjekt tidliger, men har aldri klart å kjøre en økt om dagen. Det har blitt noen fridager innimellom med påfølgende doble økter. (Noen ganger kvadrupple) Det har stort sett vært gøy, noen ganger et sabla strev. 

Denne gangen skal jeg legge lista lavere enn noen sinne. Jeg skal være bevisst på å gjøre en ting hver eneste dag. Om det tar 5 minutt eller 1 time spiller ingen rolle. Men en om dagen skal jeg ha!

For andre som vil bli med : du velger helt selv både aktivitet, intensitet og varighet på treningen!

Dette er et lavterskel prosjekt for å jobbe med mestring og motivasjon! 100 små steg mot bedre form og bedre helse!

 

 

2 responses to “#Hundredagersprosjektet 4.0

Legg igjen en kommentar

